Regulamin
Informacje Ogólne
-
Regulamin określa warunki świadczenia usług psychologicznych i psychotereutycznych przez Poradnię Przystanek Relacje, prowadzoną przez Aleksandra Wojtyra Pomoc Psychologiczna z siedzibą w Warszawie przy pl. Konstytucji 5/22, 00-657 Warszawa, NIP 524-292-33-89, REGON 389676919.
-
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 21:00 i w soboty od 10:00 do 15:00.
-
Terminy spotkań Klienta ze Specjalistami są ustalane według grafiku pracy Specjalistów.
-
Każdy rodzaj terapii jest wykonywany przez wykwalifikowanych Specjalistów. Czas usługi jest ustalany z Klientem.
-
Klient ma prawo do otrzymania pomocy zgodnie z najnowszą wiedzą i umiejętnościami Specjalistów.
-
Klient ma prawo do ochrony dóbr osobistych, zgodnie z etyką zawodu psychologa.
-
Korzystanie z usług Poradni jest dobrowolne i odpłatne.
Rezerwacje
-
Klient może dokonać rejestracji online na stronie https://przystanekrelacje.pl, telefonicznie, pod numerem telefonu 798 415 709 lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@przystanekrelacje.pl.
-
Klient lub jego reprezentant zobowiązany jest uiścić opłatę za usługę Poradni poprzez link do płatności otrzymany drogą elektroniczną, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
-
W przypadku pierwszej wizyty, Klient otrzymuje link do płatności niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji i jest zobowiązany uiścić płatność do 2 godzin od otrzymania linku do płatności.
-
W przypadku wizyt powtarzających się, Klient otrzymuje link do płatności na 2 dni przed terminem rezerwacji i jest zobowiązany uiścić płatność do 24 godzin przed rezerwacją, w przeciwnym wypadku, wizyta zostanie automatycznie anulowana. Jeżeli Klient rezerwuje cykl wizyt przez stronę, brak płatności do 2 godzin od otrzymania linku do płatności, skutkuje odwołaniem wszystkich wizyt cyklicznych.
-
Jeżeli Klient nie może stawić się na umówione spotkanie, jest zobowiązany do anulowania wizyty z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego, telefonu lub poczty elektronicznej. Wówczas rezygnacja z usługi odbywa się bez żadnych konsekwencji dla Klienta, a uiszczona przez niego opłata podlega pełnemu zwrotowi w maksymalnie 3 dni od anulowania usługi.
-
Po rezerwacji wizyty, Klient otrzymuje drogą elektroniczną kod dostępu, który umożliwia wejście do budynku Poradni. Klient zobowiązuje się zachować kod na użytek własny, związany wyłącznie z umówionymi i potwierdzonymi wizytami.
-
Wielokrotne nieuzasadnione odwoływanie wizyt może skutkować zablokowaniem możliwości rezerwacji wizyt w przyszłości.
-
W przypadku spóźnienia się Klienta na spotkanie ze Specjalistą, skraca się ono o czas spóźnienia Klienta, bez wpływu na cenę usługi.
-
Osoba korzystająca z usług Poradni, a będąca osobą niepełnoletnią lub ubezwłasnowolnioną ma obowiązek zgłoszenia się do Poradni na pierwszą wizytę z Rodzicem/Opiekunem prawnym.
-
Rodzic/Opiekun prawny ma obowiązek wyrazić pisemną zgodę na uczestnictwo w wizytach osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej, podczas pierwszego spotkania w Poradni.
-
W uzasadnionych przypadkach Poradnia może odmówić lub zaprzestać świadczenia usług. Decyzje o odmowie lub zaprzestaniu podejmuje terapeuta lub właścicielka Poradni.
Zasady ogólne
-
Uprasza się Klientów o zachowanie ciszy podczas przebywania w Poradni. Hałas jest istotnym, negatywnym czynnikiem wpływającym na przebieg terapii.
-
Klient zobowiązany jest zachowywać się kulturalnie oraz utrzymywać w czystości i porządku pomieszczenia, z których korzysta. W przypadku wyrządzonych szkód, pokrywa ich koszty.
Reklamacje
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych przez Poradnię w terminie 14 dni od dnia wizyty.
-
Reklamację należy wysłać drogą elektroniczną na adres kontakt@przystanekrelacje.pl lub drogą pisemną na adres Aleksandra Wojtyra Pomoc Psychologiczna, pl. Konstytucji 5/22, 00-657 Warszawa.
-
Reklamacja powinna zawierać dane klienta (imię, nazwisko, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji.
-
Poradnia rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie będzie mogła być rozpoznana w terminie, Poradnia powiadomi klienta o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
-
W przypadku uznania reklamacji Poradnia dokona zwrotu części lub całości ceny za usługę klientowi.
Postanowienia końcowe
-
Poradnia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.